The BEST Guide to POLAND
Unanswered  |  Archives 
 
 
User: Guest

Home / Po polsku  % width posts: 574

Dlaczego nie po drodze nam z polską prawicą


OP pawian 176 | 13,997
11 Nov 2020 #421
nie wiesz co to logika.

Udowodnij to! Ha! Ja Ci udowodniłem twoją głupotę na konkretnym przykładzie.

Gadac

No właśnie problem w tym że ty nie gadasz tylko defekujesz na deptaku.

to strata czasu.

Więc nie wiesz jak odeprzeć moje zarzuty. Uciekasz tylko do kąta jak zbity pies i szczerzysz zęby. hahaha
Ironside 50 | 10,814
11 Nov 2020 #422
Udowodnij to

Więc

tutaj
brednie bez sensu i logiki!
Mr Grunwald 29 | 1,945
11 Nov 2020 #423
@Ironside
Pawian ciebie wyzywa na szpadę, słowami. A jako że odstępujesz od tej "walki" uznaje ciebie za tchórza i tobą gardzi gdziekolwiek ciebie znajdzie.

Ironside zapewne patrzy na to jak na dziecko które brakuje kontroli nad samym sobą lub brak kultury. Co czasami otwiera na frustracje które pawiana strasznie bawi
Ironside 50 | 10,814
11 Nov 2020 #424
na dziecko które

Zauwaz, ze ten idiota jest rzekomo wyksztalconym 'Polakiem'. To ktos kto terotycznie powienien byc na pewnym poziomie. A wszystko co on potrafi to zachowywac sie jak idiota z jego hahaha, ktoremu wydaje sie ze jak bedzie blaznowal to zmieni to zalosny kontekst jego miernoty intelektualnej i jego brak umjetnosci debaty.

Jego sowieckei lewicko 'poglady' to tylko dopelninie obrazu upadku.
Z taka mentalna gnojowka mamy do czynienia w Polsce.
Mr Grunwald 29 | 1,945
11 Nov 2020 #425
@Ironside
Swoje lata PRL zrobiło swoje, poziom wykształcenia i wykładowców drastycznie się zmienił na świecie też. Szacunek wobec profesji nauczycielskiej w Polsce też spadło.

Mogę zrozumieć pawiana potrzebę rozluźnienia w takiej sytuacji która może prowadzić do totalnej apatii w sytuacji szkolnictwie.

Mnie pawianów więcej żal nic czegokolwiek innego, bo to nie jest łatwa profesja. Choć wielu to może wydawać. Zwłaszcza z dzisiejszą młodzieżą
Ziemowit 13 | 4,182
11 Nov 2020 #426
Dlatego, Ziem, wzywam Cię, wstań i walcz! Bagnet na broń!

No, ale czy to ma sens? Facet ma ewidentną schizę, więc walczyć z nim to jak kopać leżącego. Powinno się go raczej skłaniać do udania się po pomoc medyczną.

Co z ciebie za inteligencja z odzysku, ze i czub zmaiata toba podloge.

No i masz potwierdzenie, drogi Pawianie. Facet widzi wszędzie sowietów lub inteligencję z odzysku (a faktycznie obie te rzeczy naraz) oraz to, że wygrywa wszystkie spory z przeciwnikami i to w takim stylu, że zamiata nimi podłogę. Czy słyszałeś na tym forum albo w realu, aby ktoś zdrowy na umyśle opowiadał podobne idiotyzmy?

Zatem czym to się różni od przypadku gościa, który jest przekonany, że chodzą po nim krasnoludki, albo przekonanego, że wszędzie dookoła niego są zainstalowane mikrofony? Chyba lepiej go zostawić w spokoju, aby żył sobie dalej w swoim urojonym świecie sowietów i własnych zwycięskich pojedynków. Smutne to, ale prawdziwe..
Ironside 50 | 10,814
11 Nov 2020 #427
Mnie pawianów więcej żal

Zal czy nie zal to nic nie ma do rzeczy. Taki czowiek nie powinien miec wplywu na ksztaltownie mlodego pokolenia.
Ironside 50 | 10,814
11 Nov 2020 #428
Facet ma

A tu mamy przykad typowego wyparcia. Facet ma sie za intektulanego tytana a przynajemi elite. A tu go loja jak leszcza, Pierwszy wybor - przyznac ze duze jeszcze brakuje, wybor drugi uznc faceta za czuba.

I latwe i przyjemne i zachowac zludzenia mozna. To ja cie Ziemko rozumiem i twoj wybor.
Ziemowit 13 | 4,182
11 Nov 2020 #429
Widzę, że ciągle chcesz dyskutować na swój temat, ale zapewniam, że to nie jest ciekawy temat.
kaprys 3 | 2,502
11 Nov 2020 #430
Dlaczego 11 listopada zamieniono w dzień burd i wandalizmu?
Lecą race lecą ...

youtu.be/fnt8xiuKjqs
Ziemowit 13 | 4,182
11 Nov 2020 #431
Taka jest natura nacjonalistów i skrajnej prawicy. Trzeba zwalczać sowietów wszelkimi dostępnymi środkami.
kaprys 3 | 2,502
12 Nov 2020 #432
No i w ramach tych walk polską flagę traktuje się jak szmatę w czasie 'szturmu' na sklep.
Ten 'szacunek' do symboli narodowych -kominiarka tylko z godłem gdy wraz z tluszczą wdzierasz się do empiku w dymie rac.
BTW, Polishfans umieścili na YouTube filmik, który mówi, w którym omawiają sytuację z wrzucaniem rac do mieszkania z transparentem 'strajk kobiet' i przypadkowym podpaleniem mieszkania niżej. No więc, uwaga, to fake news.

Rok w rok dochodzi do demolowania stolicy. Powyrywane chodniki, słupki czy drzewka. I wszystko to pod pozorem obchodzenia Święta Niepodległości.
gumishu 11 | 5,596
12 Nov 2020 #433
Rok w rok dochodzi do demolowania stolicy.

przez parę ostatnich lat nie było żadnej demolki, kaprysie
kaprys 3 | 2,502
12 Nov 2020 #434
@gumishu
Błagam Cię. Ja rozumiem inne poglądy polityczne, ale naprawdę nie rusza Cię ten wandalizm?
Nie rusza Cię używanie polskiej flagi jak szmaty?
gumishu 11 | 5,596
12 Nov 2020 #435
Błagam Cię.

ja tylko przypomniałem o paru poprzednich latach - nic nie mówię o wczorajszym marszu bo nie oglądałem wiadomości wczoraj i nie zaglądałem na portale

poza tym nie jestem zbytnio zachwycony tzw. bogo-ojczyźnianym skrzywieniem obecnej władzy
kaprys 3 | 2,502
12 Nov 2020 #436
@gumishu
Obejrzyj sobie chocby w linku powyżej. Szturm na empik i wrzucanie rac do mieszkania.
Tutaj też filmik

youtu.be/x4UXpyTQex0
gumishu 11 | 5,596
12 Nov 2020 #437
Obejrzyj sobie chocby w linku powyżej. Szturm na empik i wrzucanie rac do mieszkania.

nie muszę oglądać, żeby sobie wyobrazić - mimo tego, że nie przepadam za narodowym skrzywieniem PiS to jednak nie sądzę, żeby PiS bezpośrednio odpowiadało za to co działo sie na marszu - jeśli ty uważasz inaczej, to pewnie nic, co powiem, tego nie zmieni
Ironside 50 | 10,814
12 Nov 2020 #438
żeby PiS bezpośrednio odpowiadało za to co działo sie na marszu -

Oczywiscie, ze PiS za to odpowiada to prowkacja PiS, gnoje pisowskie,
kondzior 12 | 1,196
12 Nov 2020 #439
Tylko że został podpalony pustostan i akurat przypadkowo 4 balkony obok czekała sobie ekipa TVN żeby wszystko nagrać.
Lenka 3 | 2,353
12 Nov 2020 #440
Tylko że został podpalony pustostan

A pustostan to można(pomijając, że z tego co wiem to chyba czyjeś mieszkanie było)? Zresztą ogólnie pokazali klasę, te race, ataki na policję itd
Spike31 2 | 2,101
12 Nov 2020 #441
przez parę ostatnich lat nie było żadnej demolki

I tu pojawia sie zasadnicze pytanie. Dlaczego policja ktora w latach 2015-19 trzymala sie an uboczu, nie blokowala marszu i nie prowokowala zajsc w tym roku zachowywala sie agresywnie jak za najgorszych lat PO?

Nie wzielo sie to samo z siebie i instrucje musialy splynac z gory, to nie bylo "spontaniczne" zachowanie funkcjonariuszy.
PiS ktory wylozyl sie na "pandemicznym" zamordyzmie i zaczal tracic w sondazach. Nie da sie ukryc ze jedyna konserwatywna opcja polityczna i alternatywa dla PiS jest Konfederacja, ktora obiera im najwartosciowszy (tj. mlody i energiczny) elektorat na prawicy i otarcie krytykuje w sejmie zarzadzenia "pandemiczne".

Politycy i otwarci sympatycy Konfederacji firmuja Marsz Niepodleglosci. I juz jest troche jasniej.
Mr Grunwald 29 | 1,945
12 Nov 2020 #442
@Spike31
Jeżeli to się zgadza, to wygląda na to że PiS próbuję się zdynsansować od prawicy aby wygrać spowrotem kobiety i ludzie bardziej na lewo od centrum i głosujących w centrum.

Albo poddali się walczyć o elektorat konfederacji, lub myślą że przekonują jawnym użyciem siły.

Co by było, PiS kopie sobie grób
Spike31 2 | 2,101
12 Nov 2020 #443
@MrGrunwald

Juz sobie wykopali kiedy nie odpuscili w pore "pandemicznego" zamordyzmu. Zniechecili przez to elektorat konserwatywno-prawicowy a lewicowego nie przekonaja niczym bo jedynym programem lewicy jest nienawisc do prawicy. A dla lewej strony socjalistyczno-sanacyjny PiS to 'konswerwatywna prawica'. Takie wlasnie lewica ma "elity" intelektualne.

PiS moglby jeszcze ewentualnie liczyc na ludzi bez pogladow czyli "centrystow" ale ich zagospodarowal juz nowy Ryszard Petru (czy jak kto woli nowy Kukiz) czyli Szymon Holownia.

PiS zdenerwowal takze rolnikow i hodowcow idiotycznym pomyslem "5 dla zwierzat".

OK, jest jeszcze PiSowski beton, czyli zastepy bezrefleksyjnych "wyborcow gwarantowanych". POKO i Lewica rowniez ma takie dywizje. Po to wlasnie jest napedzana wojna plemienna PiS vs POKO-Lewica by takich polinteligentow trzymac w gotowosci bojowej.
OP pawian 176 | 13,997
12 Nov 2020 #444
ludzi bez pogladow czyli "centrystow"

hahaha zabawny jesteś.

PiS zdenerwowal takze rolnikow i hodowcow

I kilku innych, czyli lekarzy i nauczycieli.

A dla lewej strony socjalistyczno-sanacyjny PiS to 'konswerwatywna prawica'.

Użycie cudzysłowa sugeruje że to nieprawda. Nieprawdą jest też to ze Konfederacja w sprawach ideologicznych głosuje jak PiS??? Mam nadzieję że dostrzegasz swoją niekonsekwencję.
kondzior 12 | 1,196
12 Nov 2020 #445
Zresztą ogólnie pokazali klasę, te race, ataki na policję itd

Szambiarz warszawski chciał i doprowadził do zwarcia żeby mieć ładne zdjęcia z "głupimi narodowcami". Szambiarz był znacznie bardziej pokorny na przemarszach wiedźm -ba nawet sam brał udział, ergo szambiarz jak zwykle ma interes polityczny w kreowaniu rzeczywistości.
OP pawian 176 | 13,997
12 Nov 2020 #446
bo jedynym programem lewicy jest nienawisc do prawicy.

Za to prawica ubóstwia lewicę. hahaha jak to szło? W odmętach lewackiego szaleństwa? hahahaha
kaprys 3 | 2,502
12 Nov 2020 #447
@kondzior
No niesamowite! Ekipa telewizji na marszu! Skąd oni się tam wzięli?
Tym, że ludzie filmowali telefonami tez jesteś zdziwiony?
O jakim pustostanie mówisz?
Są jakieś specjalne do podpalania?

@all
To nie jest kwestia PiS czy nie PiS, tylko kwestia braku otwartego potępienia takich zachowań przez partie prawicowe.
To jest zwykle chuliganstwo. Trzeba w końcu zamknąć parasol ochronny nad ludźmi zamieszanymi w takie zachowania.

@Spike31
Jakie prowokacyjne zachowania policji?
O czym ty w ogóle mówisz? Weź sobie obejrzyj ten drugi filmik? Mały oddział policji naprzeciwko przeważającej liczebnie grupy chuliganów wymachujacymi polskimi flagami jak szmatami. Racami tez pewnie sami w siebie rzucali. Ten starszy facet, któremu rzucono coś na głowę to za co dostał? Ale co tam, nie liczy się, przecież rzucali w policjantów.

Nie rusza Cię to?

@Mr Grunwald
Rozumiem, że w pełni akceptujesz zachowania przedstawione na obu filmikach?

Co tam Grunwald! Bitwa pod empikiem AD 2020 Cię minęła.
OP pawian 176 | 13,997
12 Nov 2020 #448
chciał i doprowadził do zwarcia żeby mieć ładne zdjęcia z "głupimi narodowcami"

Coś Ci się pomyliło. Przecież zabronił im maszerować.
A to że głupi to prawda.
Mr Grunwald 29 | 1,945
12 Nov 2020 #449
@kaprys
Jestem wielkim wielbicielem kulturowego zachowania i powstrzymania się od niepotrzebnego użycia siły. Demolowanie budynków lub atakowanie policjantów niepotrzebnie jest zdecydowanie nie po mojej myśli.

Więc nie wiem czemu ci to nawet wpadło do głowy, że mógłbym tak myśleć
kondzior 12 | 1,196
12 Nov 2020 #450
A to że głupi to prawda.

Czy miałoby mnie urażać, że pies na mnie szczeka? Bardzo to wątpliwe
Z tego samego powodu niema małpa, wyłącznie z dobroci serca nazywana 'obcokrajowcem' zamiast 'dzikusem', nie obraża mnie zupełnie, choćby wykorzystywała jakieś zamorskie liczydło do przetwarzania swoich zwierzęcych porykiwań na coś na kształt polskiej mowy, a jednak w rezultacie jej to parodię

Chamem też cię nie nazwę, bo cham, było nie było, pola dogląda, ma swój wkład w Rzeczypospolitej byt doczesny, a 'obcokrajowiec' jeno judzi zza granicy, kwiczy i warczy na znak jego żydowskiego pana, powtarza swoje moresy jak katarynka

Nawet chuja ci w dupę nie będę życzył, bo Grekom to ponoć wielką przyjemność sprawia

Home / Po polsku / Dlaczego nie po drodze nam z polską prawicą
BoldItalic [quote]
 
To post as Guest, enter a temporary username or login and post as a member.