The BEST Guide to POLAND
Unanswered  |  Archives 
 
 
User: Guest

Home / Po polsku  % width posts: 90

Dlaczego w jezyku polskim forum?


Technika 1 | 17
14 Apr 2010  #1
Dlaczego w języku polskim forum?

There are many polskie forum so why try to turn this into one. I like that this one does talk in English.
pgtx 29 | 3,159
14 Apr 2010  #2
to forum jest po angielsku... tylko jedna sekcja jest po polsku... spoko...
OP Technika 1 | 17
14 Apr 2010  #3
Rozumiem. I cieszyć się języka angielskiego. And I hate hiding words from my English speaking friends.
Torq 26 | 2,371
14 Apr 2010  #4
Dlaczego w języku polskim forum?

Parę dobrych powodów podanych jest tutaj:
Torq 26 | 2,371
14 Apr 2010  #6
Ha - chciałbym, ale ktoś czuwać musi aby spać mógł ktoś ;)
Polish Tutor - | 80
14 Apr 2010  #7
No to bądź dzielny! Czasem coś skrobnę, bo podoba mi się to, co robisz.
Torq 26 | 2,371
14 Apr 2010  #8
Dzięki za wsparcie, PT! Bardzo lubię czytać Twoje komentarze. Pozdrawiam
plk123 8 | 4,150
14 Apr 2010  #9
technika, a co ci zależy? jeżeli ci się nie podoba to nie pisz tu a tylko po angielsku.. ok?
Ksysia 25 | 430
14 Apr 2010  #10
Dlaczego w języku polskim forum?

pewnie dla frajdy. Arien właśnie się udaje pięknie rozmawiać, nie zabraniaj jej/jemu!
noreenb 7 | 557
5 Jun 2010  #11
Chyba po to, żeby Polacy mogli pomęczyć się używając ojczystego języka.
Sorki za złośliwość.
plk123 8 | 4,150
6 Jun 2010  #13
polonized sorry..
pgtx 29 | 3,159
6 Jun 2010  #14
noreenb:
Sorki

Co to znaczy??

sorry = przepraszam
pgtx 29 | 3,159
6 Jun 2010  #16
bawisz sie w gre slowek?
pgtx 29 | 3,159
6 Jun 2010  #18
nie... ja tylko podalam znaczenie...
richasis 1 | 419
6 Jun 2010  #19
tak. a jakie ma znaczenie?
pgtx 29 | 3,159
6 Jun 2010  #20
zobacz wyzej...
plk123 8 | 4,150
6 Jun 2010  #22
damn = kurwa

not really.. not sure if damn has a translation.. maybe more like kurde...
richasis 1 | 419
6 Jun 2010  #23
i think this may depend on context, although the translation may be lacking ;)
plk123 8 | 4,150
6 Jun 2010  #24
nah, damn isn't "hard" enough for kurwa.. fvck definitely more like kurwa
pgtx 29 | 3,159
6 Jun 2010  #25
not really.. not sure if damn has a translation.. maybe more like kurde...

nie widzisz? pisz po polsku...
richasis 1 | 419
6 Jun 2010  #26
agreed. but can i say this on pf? :)
plk123 8 | 4,150
6 Jun 2010  #27
vvv widocznie nie po angielsku

nie widzisz? pisz po polsku...

no teraz mówisz?
pgtx 29 | 3,159
6 Jun 2010  #28
no a kiedy? bylam pewna ze wiesz...
richasis 1 | 419
6 Jun 2010  #29
nie widzisz? pisz po polsku...

widzialem. tak, pisz po polsku.
plk123 8 | 4,150
6 Jun 2010  #30
no a kiedy?

od razu powinnaś. co czekasz? ;)


Home / Po polsku / Dlaczego w jezyku polskim forum?
BoldItalic [quote]
 
To post as Guest, enter a temporary username or login and post as a member.